Alfa-kurssin jalan jälkiä seuraten alkaa tammikuussa 2024 uusi psalmien lähteillä -ryhmä.

Kevään 2024 aikana kokoonnumme kerran kuukaudessa Lemillä väistötilan kerhotilassa, os. Toukkalantie 2 B. Jokaisen tapaamiskerran aloitamme yhdessä kahvittelemalla ja jutustelemalla. Toinen ohjaajista johdattaa alustuksella tapaamisella käsiteltäviin psalmeihin (noin 2-4 psalmia per tapaamiskerta). Alustuksen jälkeen luemme psalmitekstit yhdessä, ihmettelemme ja keskustelemme yhdessä tekstien ääressä elämän aarteita etsien.

Psalmien lähteillä on kaikille avoin sekä maksuton ryhmä, joka kokoontuu kevään 2024 aikana kerran kuukaudessa. Ryhmän kanssa tutkimusmatkalla vapaaehtoinen Eila Olkkonen sekä pastori Maija Korhonen.

Ilmoita mielellään osallistumisestasi soittamalla, viestillä tai sähköpostilla Maija papille tai Eilalle (yhteystiedot myöhemmin) viimeistään edellisen viikon perjantaina.

vs. Seurakuntapastori
Lemin kirkkopiiri Taipaleen seurakunta