Taipaleen seurakunnan lähetyspiirit

Taipaleen seurakunnan alueella toimii tällä hetkellä useampia lähetyspiirejä. Piireistä ja niiden kokoontumisajoista voi tiedustella lisää lähetyssihteeriltä.

Kaikilla alueilla kerätään vapaaehtoisia kolehteja lähetykselle myös muiden ryhmien kuin lähetyspiirien kokoontumisten yhteydessä. Lisäksi on erilaisia seuroja, kinkereitä ja muita kokoontumisia, jotka tarjoavat mahdollisuuden antaa lahjan lähetystyöhön.

Taipalsaari

Pirtin lähetyspiiri kokoontuu säännöllisesti parillisten viikkojen tiistaisin klo 14.00 - 16.00 Kirkonkylällä Lähetyspirtissä. Tuki kohdistuu SLS:lle.

Nieminen-Märkälä lähetyspiiri kokoontuu itsenäisesti kodeissa, piiriläiset sopivat, kenen luona ja milloin kokoontuvat. Tuki kohdistuu SLS:lle.

Myllyrinteen lähetyspiiri kokoontuu kerran kuukaudessa tiistaisin, vuoroviikoin Tarinatuvan kanssa klo 12.30 - 14.00 Myllyrinteen palveluasunnoilla osoitteessa Myllymäentie 6.

Israel-piiri kokoontuu Kirkonkylällä Lähetyspirtissä säännöllisesti kerran kuussa. Piiriin ovat tervetulleita kaikki Israelista kiinnostuneet koko alueelta. Piirin tuki kohdistuu seurakuntamme tukikohteiden ja lähettien työhön Lähi-Idässä.

Savitaipale

Lähetysiltapäivä pidetään säännöllisesti ennalta ilmoitettuina aikoina Savitaipaleen seurakuntakodilla klo. 14.00-15.30. Iltapäivissä tutustutaan seurakuntamme tukemiin lähetyskohteisiin ja niiden uutisiin. Tuki jaetaan seurakuntamme kohteiden kesken.

Pettilän piiri kokoontuu itsenäisesti sopiminaan aikoina kodeissa. Piirin aluetta on koko Kuivasen saari.

Heituinlahti-Valkolanmäki piiri kokoontuu itsenäisesti sopimissaan paikoissa ja itse sovittuina aikoina.

Lemi

Kirkonkylän lähetyspiiri kokoontuu Punasessa tuvassa.

Vainikkalan lähetyspiiri kokoontuu alueella kodeissa muutaman viikon välein ennalta sovittuina aikoina iltapäivisin.

Uimin lähetyspiiri kokoontuu 1-2 kertaa vuodessa.