Seurakunnan varhaisnuortenleirit kesällä 2024

Leirien ohjelmaan kuuluu yhteistä puuhaa, askartelua, leikkejä, hartauksia, saunomista ja uimista  sekä vapaata oleilua. Leireillä on mukana seurakunnan työntekijöitä ja isosia. Leiriltä voi halutessaan lähteä yöksi kotiin ja osallistua leirille vain päivisin. Mainitsethan tästä ilmoittautumislomakkeessa.

Ilmoittautuminen aukeaa 23.4. Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje lähempänä leiriä.

Ilmoittautuminen 1.-3.lk leireille linkki

Ilmoittautuminen 4.-6.lk leirille linkki

Leirien hinnat: 25€ / leiriläinen.

Leirin peruuttaminen: Esteen ilmetessä peruthan leiripaikan mahdollisimman pian; mieluiten 14 vuorokautta ennen leirin alkua. Näin saamme tiedon varasijoilla oleville ajoissa. Äkillisen ja tärkeän esteen (sairastuminen tms.) tullessa kuitenkin ennen leirin alkua. Peruutus kuluitta 8 vrk ennen tapahtumaa. Mikäli leirin alkuun on 7 vrk tai alle, maksu peritään kokonaisuudessaan.
Ilmoita leirin perumisesta Ruusa Jurvaselle p. 040 511 4606.

Laskun maksaminen: Lasku lähetetään leirin jälkeen maksajan sähköpostiin. Tarkista myös roskapostisi. Leirimaksuun voi saada vapautuksen perheen taloudellisen tilanteen perusteella. Ole tällaisessa tilanteessa yhteydessä diakoni Laura Peltoniemeen puh. 040 840 1185. Maksamatta jäänyt lasku on perintäkelpoinen.