LEMIN KIRKKOKUORO

Torstaisin klo 18-19.30 Kuukanniemen seurakuntakodilla, Lemillä

Uudempaa ja perinteistä kirkkomusiikkia sekä Lemin neliäänisen virsiperinteen ylläpitämistä. Laulut helposti omaksuttavia. Uudet laulajat laulunäytteen kautta kuoroon.

Kuoroa johtaa Jonna Imeläinen.

SAVITAIPALEEN KIRKKOKUORO

Torstaisin klo 18.30-20 Savitaipaleen seurakuntakodissa.

Laulamme klassista sekakuoro-ohjelmistoa aina helpohkoista lauluista vähän haastavampiinkin kuoroteoksiin. Uudet laulajat laulunäytteen kautta kuoroon.

Kuoroa johtaa Aino Juntunen.

TAIPALSAAREN KIRKKOKUORO

Torstaisin klo 18.00-19.30 Taipalsaaren seurakuntatalolla

Taipalsaaren kirkkokuoro ry on neliääninen (SATB) kuoro. Kirkkokuoro elää musiikillaan kirkkovuotta eli vakio-ohjelmistoa ovat joulun ja pääsiäisajan laulut. Noin kerran kuukaudessa laulamme Taipalsaaren alueen jumalanpalveluksessa. Ohjelmistossa on sekä uudempaa ja perinteistä kirkkomusiikkia. Leppoisaan lauluporukkaan mahtuu mukaan. Uudet laulajat laulunäytteen kautta kuoroon.

ADORAMUS

Perjantaisin klo 18-19.30 Savitaipaleen kirkossa.

Erityisesti vanhaan musiikkiin keskittyvä sekakuoro. Vaatimuksena nuotinlukutaito. Otamme mielellämme lisää laulajia joukkoomme. Mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä kuoronjohtaja Aino Juntuseen.

GOSPEL TAIPALE

Keskiviikkoisin klo 18-19.30 Savitaipaleen seurakuntakodissa

Monipuolista ja vaativampaa gospelia suomeksi ja englanniksi! Uudet laulajat laulunäytteen kautta kuoroon.

Kuoroa johtaa Jonna Imeläinen.

Taipalsaaren kirkkokuoro juhli vuonna 2018 100 -vuotis juhlavuottaan.
Taipalsaaren kirkkokuoro 100 -vuotis juhlakonsertissaan 2.9.2018

Ota rohkeasti yhteyttä, kaikkiin kuoroihin otetaan uusia laulajia.

Kanttori, Musiikin työalavastaava
Taipaleen seurakunta Lemin kirkkopiiri