Lähetyskirppis - Second Hand Shop Lähde

Avoinna torstaisin ja lauantaisin klo 10-14 osoitteessa Savilahdentie 18 Lähetys-Pirtin yhteydessä (matalan tiilirakennuksen päätyovesta on sisäänkäynti)

Kirppiksen aukioloaikana voi nauttia myös kupposen kuumaa kahvileivän kanssa.

Myynnissä vaatteita ja kodin tuotteita sekä käsitöitä, adresseja ja kortteja. Kirppiksellä on myös hylly Yhteisvastuu-keräyksen hyväksi

Otamme aukioloaikoina lahjoituksena vastaan puhdasta ja ehjää tavaraa, vaatteita, asusteita, kenkiä, kirjoja ja kodin tekstiilejä sekä tavaroita. Ei huonekaluja tai sähkölaitteita

Kirpputori ja kahvilatoiminta Savitaipaleella

Missiotori (ent. Kirppu & Puoti)

Osoite: Peltoinlahdentie 32, Savitaipale (vanhan kirkkoherranviraston tilat)

Missiotori on avoinna maanantaisin ja perjantaisin klo 10 - 17 sekä lauantaisin klo 10 – 14

Kirpputorilta löydät monipuolisen valikoiman vaatteita, naisille, lapsille ja miehille. Kirpputorilla on monipuolinen valikoima edullisia asuja lapsille, naisille ja miehille. Lisäksi on myös laukkuja, kenkiä, kodin tekstiilejä, tauluja, astioita, kirjoja, leluja yms.

Lähetystyön myymälätuotteina voi ostaa uusia käsitöitä, kortteja, adresseja sekä seurakunnan toiminnasta kertovia kirjoja ja seurakunnan cd-levyjä. Myytävänä on myös tuotteita Yhteisvastuun, Kirkon Ulkomaanavun ja Naisten pankin hyväksi.

Kahviossa voi jutustella, kahvitella ja lukea kristillisiä lehtiä. Kahvio on avoinna kun kirppis on auki. Vapaaehtoinen kahviraha.

Otamme vastaan lahjoituksena puhdasta ja ehjää tavaraa kirppiksen aukioloaikoina. Emme ota verkkovirralla toimivia sähkölaitteita tai huonekaluja.

Ajankohtaiset tapahtumat ja uutiset löydät Missiotorin Facebook-sivulta.

Kesäkirkkokahvit lähetyksen hyväksi

Ilmoitetaan myöhemmin

Kirpputori- ja kahvilatoiminta Lemillä

Lähetyksen kirpputori

Kirpputori toimii yhdessä huonessa Taipaleen seurakunnan väistötiloissa osoitteessa Toukkalantie 2 B. Tuotto menee seurakunnan lähetystyön tukemiseen Suomen Lähetysseuran kautta. Kirppikseltä löytyy vaatteita ja kodin tavaroita sekä uusia myyjäistuotteita ja kortteja ja adresseja.

Kirpputorille tulevat lahjoituksia vastaan otetaan kirpparin aukioloaikoina. Otamme vastaan vain helposti puhdasta, helposti puhdistettavaa ja ehjää tavaraa. Pyrimme pitämään huolta, että väistötilojen sisäilma pysyy terveenä ja hyvänä.

Kirpputori on avoinna  keskiviikkoisin ja lauantaisin klo 10-12 väistötiloissa olevassa Kirppariksi erikseen nimetyssä huoneessa.

Kirppiksellä on oma Facebook sivu, josta näkee Kirppiksen uutisia ja kuvia myytävistä tuotteista:

Lemin Lähetyskirppis | Facebook

Kahvikyökki

Kahvikyökki on avoinna keskiviikkoisin klo 10-12 väistötilojen kerhotilassa osoitteessa Toukkalantie 2 B. Tarjolla kahvia, teetä ja voileipiä hyvässä seurassa. Välillä saattaa olla herkkujakin tarjolla. Kyökin kahvirahat menevät Suomen Lähetysseuran työn tukemiseen.