Tule mukaan vapaaehtoiseksi!

Seurakunta kutsuu sinua mukaan erilaisiin vapaaehtoistehtäviin. Vapaaehtoistoiminnan kautta voit osallistua, vaikuttaa ja osoittaa lähimmäisenrakkautta! Seurakunnassa on monia olemisen ja tekemisen paikkoja. Vapaaehtoisena voit osallistua yksittäisiin tehtäviin tai tulla mukaan pitemmäksi aikaa. Vapaaehtoiseksi ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa, voit hyvin tulla kokeilemaan vaikka vain kerran. Voit itse määritellä antamasi ajan. Aivan varmasti jokaiselle löytyy sopiva tehtävä.

Vapaaehtoinen toimii tavallisen ihmisen tiedoilla ja taidoilla, omien voimavarojensa mukaan. Vapaaehtoistoiminta on hyvin monimuotoista. Ilman vapaaehtoisia jäisi osa seurakuntamme monipuolisesta toiminnasta kokonaan toteutumatta. Vapaaehtoistoiminnasta ei makseta palkkiota. Palkkio osallistumisesta on hyvä mieli, ihmisten kohtaaminen ja auttaminen sekä tekemisen ilo. Vapaaehtoistoiminta perustuu luottamukseen ja vaitiolovelvollisuuteen.

Tapaamme henkilökohtaisesti jokaisen uuden vapaaehtoisen. Joihinkin tehtäviin on koulutus ja joihinkin riittää perehdytys. Vapaaehtoisille tarjotaan tukea, tapaamisia, koulutuksia ja virkistystä. Ota rohkeasti yhteyttä ja mietitään yhdessä, mikä olisi juuri sinulle hyvä tapa olla mukana vapaaehtoistoiminnassa!

Ilmoittaudu mukaan vapaaehtoiseksi

Voit ilmoittautua Taipaleen seurakunnan vapaaehtoistoimintaan tällä lomakkeella. Ilmoittautumisen jälkeen työntekijä on sinuun yhteydessä muutaman viikon sisällä.

Vapaaehtoinen koiravaljakko perhetapahtumassa
Onko sinulla aikaa ja halua tulla mukaan toimintaamme? Tule vapaaehtoiseksi Taipaleen seurakuntaan!
Vapaaehtoiseksi mainos