Löydä oma paikkasi seurakunnan isostoiminnasta

Kutsumme isostoimintaan kaikkia rippikoulun käyneitä nuoria!  Isostoimintaa järjestetään noin joka toinen viikko kaikissa kirkkopiireissä. Mukaan ovat tervetulleita niin uudet kuin vähän kokeneemmatkin isoset. Isostoiminnan kausi kestää toukokuuhun ja huipentuu yhteiseen isosleiriin sekä isosten siunaamiseen kesän tehtäviin.

Isostoiminnassa voit oppia uusia asioita ryhmänohjaamisesta ja saada välineitä ihmissuhteiden ylläpitoon. Tutustumme Raamattuun ja pohdimme kristinuskon kysymyksiä ja niiden vaikutusta arkeemme. Isostoiminnassa pääset tutustumaan uusiin kavereihin ympäri kotiseurakuntaasi!

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu isostoimintaan tästä.

Lemin kirkkopiiri                        Savitaipaleen kirkkopiiri                      Taipalsaaren kirkkopiiri

Kirkonkylän kerhotila                                Nuokku                                                                  Kerhotila
(Toukkalantie 2b)                                      (Nikkarintie 2F)                                                       (Ankeriaanpolku 1)
Torstaisin klo 14.30-16.30                         Torstaisin klo 15-17                                               Lauantaisin klo 17-19

25.1.                                                             18.1.                                                                        13.1.
8.2.                                                               1.2.                                                                          27.1.
22.2.                                                             15.2.                                                                        10.2.
7.3.                                                               14.3.                                                                        24.2.
21.3.                                                             28.3.                                                                        23.3.
4.4.                                                               11.4.                                                                        6.4.
18.4.                                                             25.4.                                                                        20.4.
2.5.                                                               23.5.                                                                        11.5.
16.5.

Isostoiminta päättyy isosleiriin 24.-26.5.2024.