Päiväretki Lemillä

su 28.7. klo 12.00

Muu tila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Retki Lemin musiikkijuhlille ja seuroihin niiden lomassa

klo 10.00 Musiikillinen sanajumalanpalvelus Lemin kirkossa
Jumalanpalveluksessa laulaa Jorma Hynninen. Kaikki virret lauletaan neliäänisesti

Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkon esittely ja säräkeittoa kesätorilla omakustanteisesti

klo 12.00 Lähtö Lemin kirkolta Vetjan koululle (Ruomintie 1092)
klo 12.30 - Seurat ja kahvit Vetjan koululla
klo 14.15 lähtee paluukyyti seuroista Lemin kirkolle
klo 15.00 Summertime -konsertti Lemin kirkossa
Esiintyjät: Jorma Hynninen, Johanna Tuomi, Laura Hynninen ja Ilmari Räikkönen
Bussikyyti lähtee Lappeenrantaan välittömästi konsertin jälkeen.

Retkeläisten käytössä on tilausbussi. Bussi lähtee Lappeenrannan matkakeskukselta klo 9.15 ja palaa takaisin iltapäivän konsertin jälkeen n. klo 17.30.
Bussikuljetus välillä Lappeenranta-Lemi-Lappeenranta on kaikkien halukkaiden käytettävissä - myös niiden, jotka eivät osallistu retken ohjelmaan. Kuljetuksen hinta on 8 € yhteen suuntaan tai meno-paluu 15 €. Kuljetuksen maksu suoritetaan käteisellä bussissa.

Yhteiskuljetus kirkolta seuroihin on ilmainen, mutta siihenkin on ilmoittauduttava ennakkoon.
Seuroihin tuleville järjestetään ryhmälippu klo 15 alkavaan konserttiin (hinta 21 €), jotta kaikki halukkaat ehtivät konserttiin. Liput lunastetaan seurojen yhteydessä.

Ilmoittautuminen bussikyytiin Lpr - Lemi- Lpr, yhteiskuljetukseen seuroihin sekä seuroihin osallistuville ryhmäliput konserttiin sähköisellä lomakkeella 15.7. mennessä.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä