Musiikki

Musiikki on tärkeä osa seurakuntamme elämää ja se onkin keskeisessä osassa julistustyössä, opetuksessa ja jumalanpalveluselämässä.

Taipaleen seurakunnan musiikkityön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat kanttorit. Yksi musiikkityön näkyvimmistä osa-alueista on aktiivinen kuorotoiminta. Kuorojen esittelyt löydät vasemmalta Kuorot -alasivulta. Ota rohkeasti yhteyttä, kaikkiin kuoroihin otetaan uusia laulajia mukaan.

Virsipiiri

Tervetuloa viihtymään virsien äärelle! Virsipiiri on suunnattu kaikenikäisille laulamisesta ja virsistä kiinnostuneille, yhdessä laulamista ja jutustelua sekä uusien virsien opettelua. Virsipiirin vetäjänä on kanttori Aino Juntunen. Kokoonnumme Savitaipaleen seurakuntakodissa kerran kuukaudessa perjantaisin klo 17-18.

Virsipiirit ovat tauolla kevään 2024 ajan.

Kanttori, Musiikin työalavastaava
Taipaleen seurakunta Lemin kirkkopiiri