Kevätkukat

Kinkerit

Kinkerit ovat kylän yhteinen kokoontuminen, johon seurakunta tuo hengellisen sisällön, opetusta ja keskustelua.

Kinkeriperinne juontuu keskiajan papiston ripitysmatkoihin, jotka kehittyivät ajan mittaan lukutaidon ja kristinopin kuulustelutilaisuuksiksi. Kinkereihin kuuluu vieläkin kasvatusta ja leppoisaa keskustelua yhteisvastuun ajankohtaisista aiheista sekä virrenveisuuta.

Tervetuloa keskustelemaan ja kohtaamaan oman lähiseudun ihmisiä. Kinkerit ovat avoimia kaikille - voit tulla mukaan muillekin kuin oman kotikylän kinkereille, eikä haittaa vaikka osallistuisit useammillekin!

Kinkerit 2024 Savitaipaleella

Kinkerit 2024 Taipalsaarella

(klikkaamalla em. avautuu aikataulut ja paikat kinkereille)

Muutokset ovat mahdollisia, tarkista tiedot kirkollisista ilmoituksista (keskiviikkoisin ES keskiviikossa ja torstaisin Länsi-Saimaan sanomissa) tai tapahtumakalenterista.